Vispārīgi noteikumi


Piegāde

Pateicoties mūsu unikālajam vispasaules tirgum, mēs Jūsu pasūtījumu dažu stundu laikā nogādāsim jebkurā pasaules vietā! Sakarā ar dažādajām laika joslām un svētku dienām katrā atsevišķā valstī, Jūsu pasūtījuma piegādi tai pašā dienā iespējams garantēt vienīgi ar šādiem nosacījumiem:

  • Piegāde nav iespējama valstī noteikto svētku brīvdienu datumos.
  • Mēs nevaram garantēt piegādi sestdienas pēcpusdienās vai svētdienās un svētku dienās. Kempinga vietas, karabāzes, kuģi, ostas vai lidostas nav garantētas piegādes adreses.

Ar īpašiem pasūtījumiem vai jautājumiem lūdzam vērsties pie mums.


Pasūtījuma apstiprinājums

Pēc katra pieteiktā pasūtījuma Jūs dažu minūšu laikā pa e-pastu saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu ar jūsu pasūtījuma numuru un sīku informāciju par iegādāto produktu. Ja pieteikuma anketā pareizi ierakstīta jūsu e-pasta adrese, apstiprinājumā būs minēts izvēlētais priekšmets, tā cena, piegādes datums, kā arī informācija par sūtītāju un saņēmēju.

Ja nesaņemat pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.


Ziedi

Ziedi ir sezonas produkts, tādēļ dažas šķirnes ne vienmēr būs pieejamas veikalos, tai skaitā arī Fleurop-Interflora Ziedu tirgū tiešsaistē.

Mēs nevaram garantēt konkrētu puķu pastāvīgu pieejamību ziedu veikalos visā pasaulē, it īpaši, ja pasūtījums izpildāms īsā laikā.

Šo iemeslu dēļ Fleurop-Interflora pušķis var izskatīties mazliet citādāk nekā tā, kas aplūkojama e-veikalā. Tomēr ikviens Fleurop-Interflora pušķis ir mākslas darbs, kas kādā no mūsu lieliskajiem Fleurop-Interflora veikaliem tikko radīts tieši jums, un varat būt droši – tiks darīts viss, lai pušķa krāsa un forma būtu iespējami tuva attēlā redzamajām.

Ziedi ar vāzēm diemžēl nav pieejami. Tomēr Fleurop-Interflora tiešsaistes Ziedu tirgū kompozīcijas, kas tiek piegādātas ar vāzi, ir skaidri atzīmētas.


Garantija

Ziedu piegādātājiem, ar kuriem sadarbojamies, ir ļoti svarīgi, lai klients būtu apmierināts ar pakalpojumu. Garantija apliecina, ka par visu pasūtījumu izpildi augstākajā kvalitātē rūpējas lietpratēji. Visi ziedu kārtojumi būs svaigi un tiks nogādāti personīgi.

Mēs garantējam katra Fleurop-Interflora pasūtījuma rūpīgu izpildi. Mūsu garantija apliecina, ka:

  • florists pasūtījumu piegādās adresātam
  • ziedi būs svaigi un nevainojamā stāvoklī
  • piegāde notiks norādītajā datumā
  • cena atbildīs Fleurop-Interflora floristu un Interneta lapas piegādes dienā piedāvātajai cenai.

Gadījumā, ja tomēr radušās sūdzības, nepieciešams sazināties ar attiecīgo Fleurop-Interflora piegādātāju, izmantojot mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Piegādātājs garantē piegādātā produkta kvalitāti vismaz trīs dienas jeb 72 stundas pēc piegādes, un apmainīs preci pret citu, ja ziedi, augi vai citi produkti, par ko radušās pretenzijas, šajā laika periodā tiks nogādāti atpakaļ pasūtījumu izpildošā ziedu veikalā.

Šī garantija apliecina, ka Jūsu pasūtījums tiks izpildīts ar mīlestību un rūpību, un tā izpildē tiks izmantoti vienīgi augstākās kvalitātes produkti.

Visus pasūtījumus apstrādā un izpilda vienīgi Fleurop-Interflora organizācijas biedri.

Protams, visa informācija, kas nepieciešama, lai izpildītu jūsu pasūtījumu, būs pilnīgi konfidenciāla un netiks izpausta trešajām personām.

Ar jautājumiem un ierosinājumiem lūdzam vērsties pie klientu apkalpošanas dienesta. Pateicamies par mūsu e-tirgum izrādīto uzticību!

Interflora Klientu apkalpošana

+371 6785 4800
info@interflora.lv

Mēs Jums atbildēsim:

Darba dienas 9:00-17:00
Sestdiena 10:00-13:00

Fleurop-Interflora NE Europe LLC

Reg. nr
11152227
PVN nr
EE100983247
IBAN
LV62HABA0551010788599